Rummun rakenne
Jarrujen huolto:
Ensin ajopyörä irti, sitten keskikuppi irti vasaralla ja tuurnalla. Keskimutteri irti pulttipyssyllä ja 36mm voimahylsyllä. Sitten löysätään takaa kenkien säätöä (17mm), jotta rumpu lähtee irti. Rumpu irti ja kengät on näkyvissä.
Kengät olivat vasemmalta puolelta aivan metallilla, eli kitka pintaa ei ollut enää jäljellä.
Oikealla puolella kitkapintaa oli, mutta sekin oli lohkeillut.
Uusimme molemmat kengät ja myös laitoimme uuden asennussarjan. Sitten keskimutteri kiinni, ei ollut momenttia, niin laitoimme pulttipyssyllä kiinni, ja varmistimme vielä käsin että se on kiinni.
Sitten takaa säätämään niin lähelle ettei rumpu enää pyöri, ja sitten vähän takaisin päin, että rumpu pyörii, muttei liian vapaasti, muttei liian tahmeastikkaan. Keskikuppi paikalleen, ja pyörät alle. Sitten säädimme käsijarrua vielä vaijereiden välillä
Laitoimme rasvanippoihin rasvaa
Kun korjasimme sähköpaneelin lukkoa, niin paikkasimme vanhat reijät umpeen muovi levyllä, jonka myös maalasimme.
Rummunsäätömutteri
Vaijerin säätö
Uusi lukitus
Kommentit
Lähetä kommentti