Vw golf (1.6 -00) ei mennyt katsastuksesta läpi, siksi tuli korjattavaksi.
- Hylkyinä:
- ulompi etuoikea raidetangon pää
- abs:n valo palaa
- Vikakoodit luettiin.
- Raidetangon pään kiristysmutteri löysättiin (22mm mutterin koko ja tangosta pidettiin kiinni 13mm kiintoavaimella) ja laitettiin päähän teippiä, jottei se pääse liikkumaan irroitusvaiheessa liian kauas, että kulmat pysyisivät suhteellisen samana ilman säätämistä. Raidetangon päästä irroitettii myös mutteri joka pitää sen kiinni pyöränlaakeri-, iskunvaimennin-, jarrukokonaisuudessa. Lopuksi kammetaan, vaikka sorkkaraudalla raidetankoa ja napautetaan lekalla raidetangon pään kartion kiinnitys kohtaa
- Kootaan päin vastaisessa järjestyksessä.
Muista lopuksi aina tarkastaa ohjauskulmien säädöt, kun vaihdetaan alustaan ja ohjaukseen kuuluvia osia. Tässä korjaamossa ei ollut riittävää laitteistoa siihen, mutta se tulisi aina tehdä.
Muista mainita mitä tulisi tehdä aina kun ohjaukseen/tuentoihin liittyviin osiin/osakokonaisuuksiin on kajottu.
VastaaPoista